به همت کانون خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآبادصورت گرفت:

تشرف بانوان اهل سنت جنوب استان کرمان به حرم مطهر رضوی  

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان خبرداد:

آغاز آزمایشی طرح سلامت رضوی در شهر کرمان 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان از آغاز آزمایشی طرح سلامت رضوی به صورت پایلوت وآزمایشی در شهر کرمان به همت خادمیاران رضوی خبردادو گفت:این طرح در شهر کرمان به مدت یک ماه به طور آزمایشی انجام می شود و در روزهای آینده با توجه به اتمام دوره،پیشرفت هر مرحله اطلاع رسانی می شود.
کد خبر: ۱۳۳۵۳۱۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سعید کاظمی پور،با بیان اینکه در این طرح زیرساخت ها برای ثبت تمام مراحل در سامانه و بصورت الکترونیکی،دیده شده است،تصریح کرد:برای بررسی روند اجرای، مزایا و معایب این طرح علاوه بر سامانه به صورت چاپی نیز تدابیری اندیشیده شده و در حال اجرا است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان به فعالیت موسسه ها و خیریه های درمانی که به نوعی بخشی از هزینه درمان بیماران نیازمند را متقبل می شوند اشاره کردو افزود:با بررسی انجام شده بستر کار بشکلی فراهم شد تا از ظرفیت همه مجموعه و مراکز درمانی و همچنین افرادی در ساختار نظام سلامت مشغول کار می توان در راستای اجرای این طرح بهره برد.

کاظمی پور،به بیان جزئیات و تبیین نحوه شناسای افراد توسط کانون محلات پرداخت و گفت:افراد بیمار پس از شناسای به پزشکانی که در محله اعلام‌آمادگی کردند معرفی و به صورت رایگان ویزیت می شوند

وی از تعیین مسیر درمان توسط پزشک معالج و معرفی آن به داروخانه و یا ارجاع بیمار به سطح دوم پاراکلینیک و ویزیت توسط پزشک متخصص خبردادو افزود:در این طرح بیماران تا سطح دوم پیش می روند و فعلا بستری بیمار جز برنامه روتین نخواهد بود و بیمار هیچ هزینه پرداخت نمی کند وهزینه توسط خیرین و همه کسانی در خصوص سلامت نذری دارند تامین می‌شود. 

کاظمی پور،با تصریح اینکه با اجرایی شدن این طرح وضعیت ۸۰ درصد بیماران مشخص و تعیین تکلیف می شوند،گفت:طرح سلامت رضوی از اول شهریورماه به صورت آزمایشی در شهر کرمان اجراشده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها